Powered By Blogger

Friday, January 13, 2012

~Aku Redho & Pasrah~





~ASSALAMMUALAIKUM SAHABAT KU DUNIA & AKHIRAT~
~NZ~
~✿..Aku BERSYUKUR kerana CINTA ALLAH telah mengubah aku menjadi seperti hari ini..kerana aku tidak kenal apa itu CINTA melainkan aku TERHUTANG CINTA dengan PENCIPTA..maka, sekarang aku ingin membayarnya..membayar dengan menjadi HAMBANYA YANG MENCINTAINYA SEPENUH HATI..✿~

~Sahabat yang aku kasihi~AKU maafkan kamu dari hujung rambut sampai hujung kaki dan aku halalkan segala2 nya yang penah ku beri pada mu..aku harap kan persahabatan kita kekal hingga ke SYURGA..INSYAALLAH..AMIN2~
~✿Ruang hati ini untuk yang HALAL dimiliki.. Namun sekiranya yang hadir itu sekadar persinggahan menghilangkan sunyi, Mohon maaf kerana tiada tempatmu di sini, kerana kamu akhirnya akan berlalu pergi..=)
~✿Allah kadang-kadang jauhkan seseorang dari hidup kita atas sebab untuk melindungi kita..Oleh itu, berhentilah mengejarnya..Mungkin ada yang lebih baik yang telah diciptakan untuk kita..~

~Selamat Ulang Tahun KE-18 Sahabatku NZ~ <3 14/01/2012 <3 ~Semoga Panjang Umur & Dimurahkan Rezeki..Aku Sentiasa Mendoakan Yang TERBAIK Untuk Membahagiakan Hidup KAMU~Perjalanan Hidup Masih Jauh~Teruskan Perjuangan Mencapai Cita2 Mu Sebagai Professor~Terima lah Hadiah Yang Tidak Seberapa Ini~


(¯`*•.¸♦Mutiara Kata ♦¸.•*´¯)

`•.¸.•`¸.´`•.¸.•`¸.´`•.¸.•`¸.``•.¸.•`¸.``•.¸.•`¸.``•.¸.•¸.´``•.¸.•",`•.¸.•`¸.´`•.
♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::
"Manusia yang berhati suci adalah manusia yang
banyak menangis daripada ketawa. Didiklah hati dengan keihklasan dan kesucian agar liku-liku kehidupan ini menjadi lebih bermakna dan
mengikuti arus perubahan kedewasaan"

♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::
`•.¸.•`¸.´`•.¸.•`¸.´`•.¸.•`¸.``•.¸.•`¸.``•.¸.•`¸.``•.¸.•¸.´``•.¸.•",`•.¸.•`¸.´`•.

~WASSALAM~


No comments:

Post a Comment